Saturday, March 30, 2013

2PM

Assalamualaikum.

Chiizu Choa.
Apa itu chiizu? Apa itu choa?
Chiizu itu keju. Choa itu bagus/suka.
(kalau x silap hehe)

Maybe ada antara kamu yg sudah mengenali aku.
Aku tau aku agak terkenal. 
Ehem-ehem..

Aku juga tahu yg ramai x kenal aku.
Jadi sah aku memang perasan.
Tapi, AKU TAK KISAH buweks

Sape tau blog GD?
Ala, gelaksdurians tu. 
Aku tahu, ramai yg tahu.

Apsal harini aku terlebih perasan, itu aku tak tahu.
Maybe sebab harini dapat makan pisang goreng yg xberapa hebat rasanya.
Ya itu dia sebabnya.

Aku blogger dari tahun 2011 bulan Julai.
Sudah lama aku x update cerita di situ.
Cerita apa?
Cerita aku suka artis korea selalunya.
Oh itu memang aku.

Tapi itu blog lama.
Cerita lama yg aku rasakan sangat annoying.
Sangat gatal.

Utk tulis berita baru,aku rasa saya patut bukak blog baru.
Blog yg mungkin akan membuatkan aku pemes.
Pemes mengalahkan IZZAH.
Maaf, aku terperasan buat sekelian kalinya.

Tapi ada berita dari blog GD yg aku sayang.
Cerita yg aku reka dgn sepenuh hati, kasih sayang dan penuh dgn cerita alam fantasi.
Oleh itu, aku membuat keputusan utk meng'copy' 'paste' ke sini.
Bukan utk di like mahupun di comment. 
Cuma sbg peringatan kepada diri yg aku dah agak lama jadi pemes  blogger yg tua.





--------------------------------------------- Memories from GD : (July,2011)-----------------------------

2PM

(Khamis,Julai 2011,2.44 pm)

2PM 2PM 2PM..tu lah korean grup yg boleh wat Syuhada sampai 
termimpi-mimpi..ahahha..
B4 this,Syuhada cuma exposed to Super Junior.




Kira2 dah 5 taun kalo on9 je,
mesti nak download any video yg Suju ada even watak tepi-tepi je..
dasat kan? 
Tp skarang laaaaaaaaaaaaaggggggggggiiiiiiiiiiiiiii la dasat.
Penangan tengok klip video 2PM 'Hands Up' malam tu terus mimpikan depa.





Dasat dasat..Ceghita dia macam ni....



'Tengah dok jalan-jalan,tetiba nampak 1 bilik ni.

Syuhada baru nak bukak pintu,skali Changsun keluaq dari bilik tu then tarik Syuhada masuk.
"Peliknya..sapa mamat ni? 
Macam penah tengok semalam,la..grup 2PM..
"hey,awak nak bawak saya pi mana ni?".
Lalu Chansung pon jawab in bahasa "Adala..ikot jela!" 
(OMG! He speaks malay!)



Ohh hepi sangat boley tengok face to face 

sampai rasa nak jerit kt citu..
Arghhhhh!!!!!!!!!!!!!!




(Tp dalam hati je sebab tau tu mimpi..hahah)


Then si Changsun ni tolak Syuhaa p depan..
duduk sebelah Junho.
"Hah?Nape ni?Saya nak duduk dekat Chansung boley x?".
Skali Junho cakap x bley daaa...
pastu boleh plak dia p announce kata Syu ni awek dia..
Toink toink toink..baru teringat! 
Macam dalam cita Boys Over Flower 

cuma beza dia Syuhada heroin & hero-hero dia grup 2PM...hahah...


Macam gilak plak dah fall in luv with 2PM ni..
                                                                     
Chansung
                                                               
   Junho 

                                                                

P/s:To Nur Daia Hashim,pliss jgn kuaqkan 1 word pon..hahahah


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Bagaimana?
Kamu sudah kenal aku?
Belom? 
Aku tahu, anda memang x kenal aku. 
It's okay.
Kalau ada masa aku update cerita ke-2 pula.
Assalamualaikum.

2 comments:

cik kechik said...

hahaha klaka laa...ni kalau dapat jumpe depan2 mau pengsan gaknye..

Unknown said...

Mau terkaku jap.Hahahaha