Sunday, May 05, 2013

PRU 13 di Penang

Assalamualaikum.

Yey aku dah undi. Alhamdulillah dah lepas satu tanggungjawab.
Dari rumah ke Gelugor, dari Gelugor ke Sungai Dua dan Sungai Dua ke Penanti.
Yes, last yang paling penting, parlimen Pmtg. Pauh.
Biru gelap ke biru muda? Shhhh...

Semua tempat aku pergi.
First time mengundi, mestilah kena pergi semua tempat. Nak tengok kemeriahannya.
Malam before mengundi, aku dah siap try mix and match baju. Lagak macam esok nak raya hehehehe.

Di tempat mengundi:
Ada yang menjerit "inikalilah!!!"
Aku jawab "inikalilah!"
Ada jugak yang jerit "ubah Penang!"
Aku jawab "ubah Penang yey!"
Tp aku jawab dengan mengerut dahi, senyum dan angguk.
Tak terkeluar plak suara. Aishhh menyesal plak aku :(
Patutnya aku jawablah sebagai tanda sokongan ye dak?
Harap-harap diorang fahamlah.
Undi itu kan rahsia :P

Saya, Syuhada Mohamed melapor utk ...



GELUGOR










SUNGAI DUA





PENANTI


p/s: X sabar nak tunggu result :)







2 comments:

cik kechik said...

huhu macam wartawan pun ade gak ni..

Unknown said...

Ada la dulu bercita2 nk jadi pembaca berita...hikhikhik