Monday, July 08, 2013

Sebuah Diary Comel Designed by Korean

Assalamualaikum.

'Hari ni Yuni nak pergi Aeon Big nak beli jam ice. Aku nak ikut. Boleh usyar2 diary comel.'
Ececeh, bajet comel bila ada diary comel. 
Padahal diary je maintain comel.

Akhirnya, selepas fikir nak pergi ke tak...ok aku nak pergi lah.
Bergayakan inner dress purple, baju itik longgar yg lusuh, syria oren dan selipar, aku laju meluru ke Hasani.
Sempat aku melirik ke arah seorang jejaka dan pakcik yg sedang merenung aku dengan pelik. 
Adakah disebabkan gaya ku ala2 pastel (lusuh) atau selipar jamban? 
Sempoi apa ... :D

Tapi...takde pun yg comel.
Takpe la, kat rumah ada dah buku 0. 
Lalu dengan semangatnya aku terus tulis 'DIARY' dan isinya.
Tajuk, Sebuah Diary. 
Siap ada mind map.
Dulu time sekolah takde plak aku rajin buat mind map untuk buat essay. Boooo!




Itu kisah semalam.
Hari ni aku pergi Popular, yes, aku jumpa! 



Tapi pening nak decide nak mana satu.
Ofkos sebab semua cute.
Adala dekat 5 minit utk decide.
Mana taknya, semua designed by korean.
Mak jemah memang pantang saranghae saranghae ni , terus fall in lap.

#1 Comel ohh cover dia. Mau cubit2 pipi dia.


#2 Auwwww, KOREA! Hanbok!


#3 Boleh lah. Boleh lah.


Decide, #3. Biar x comel di luar, tapi comel di dalam. 
Tengok, ada lukisan comel dengan word KOREA! 
Itu sebab yg utama. Hehehehe.. :D



2 comments:

cik kechik said...

demam korea ni..moh le kite dduk korea..hahaha

Unknown said...

Memang berangan nak stay sana. 2,3 tahun pun cukup. So moh le kite :)